آبنما شیشه ای

فهرست مطالب
آبنما شیشه ای

آبنما شیشه ای یکی از آن محصولات دکوری و شاید بتوان گفت تزئینی است که طی سالیان گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است. البته به غیر از خاصیت تزئینی بودن، این محصولات کاربرد زیادی در جداسازی چندین محیط و اتاق از یکدیگر را داشته و در اتاق‌های مخصوص انتظار، لابی هتل و مکان‌های مسقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کارگیری آبنما‌های شیشه‌ای زیبایی محیط مورد نظر شما را دو چندان خواهد کرد.

در واقع، آبنما شیشه ای  از یک صفحه به جنس شیشه ساخته شده اند. تعبیه کردن پمپ‌های مختلف در این محصول باعث هدایت شدن آب به قسمت بالایی شیشه و سرازیر شدن آن از قسمت بالا خواهد شد. آبنما‌های شیشه‌ای در مدل، طرح و اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود. آیا در مورد مزایا و معایب آبنما‌های شیشه‌ای چیزی شنیده‌اید؟ در این محتوا قصد داریم تا علاوه بر پاسخ دادن به این سؤال به ذکر نکات مهم هنگام خرید و عوامل مؤثر بر قیمت این محصول بپردازیم.

آبنما شیشه ای چه مزایایی دارند؟

آبنما‌های مختلف با در نظر گرفتن موادی که در ساخت آن‌ها به کار گرفته می‌شود مزایایی را به خود اختصاص داده‌اند. یکی از مزایای استفاده از آبنماهای شیشه‌ای جدا نمودن بخش‌های مختلف در یک خانه ویا محل کار است. از دیگر مزایای استفاده از آبنما‌های شیشه‌ای صرفه‌جویی در مصرف برق است. چراغ‌های ال‌ ای دی نصب شده در این محصول باعث می‌شود که دیگر نیاز به استفاده از تجهیزات روشنایی در طول روز نباشد. آبنما‌های شیشه‌ای باعث می‌شوند که محل کار و یا محیط زندگی شما زیبا و مدرن شود. آبنما‌های شیشه‌ای در مقایسه با دیگر انواع این محصول بسیار راحت‌تر نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: آبنما ریسه ای

چند نوع آبنما شیشه ای وجود دارد؟

آبنما‌های شیشه‌ای درمدل‌های مختلفی تولید می‌شوندکه خریداران با توجه به محیطی که قرار است این محصول در آن نصب شود، می‌توانند نسبت به خریداری اقدام نمایند.

  • آبنماهای شیشه‌ای دیواری

در حقیقت این مدل از آبنما حالتی دکوری دارد و به دیوار نصب می‌شود. این مدل فضای زیادی را نگرفته و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود.

  • آبنمای شیشه‌ای خانگی

این مدل از آبنما یکی از زیباترین محصولاتی است که می‌بایست هنگام خرید به چیدمان و متراژ خانه و یا محیط خود توجه نمایید.

  • آبنماهای شیشه‌ای پرتابل

این طرح وزن بسیار کمی را به خود اختصاص داده و به راحتی قابل جا به جایی است. به علاوه، می‌توان در هر گوشه از فضای کار، منزل و یا محیط باز مورد نظرتان آن را قرار دهید.

  • آبنمای شیشه‌ای حبابی

این طرح از آبنما‌های شیشه‌ای زیبایی خاصی به محیط اطراف شما می‌بخشند. در این طرح، حباب‌ها به گردش و حرکت در آمده و باعث حیرت و تحیر تماشاچیان خواهد شد.

  • آبنماهای شیشه‌ای مدرن

همانطور که از نامشان پیداست، از طرح‌های مدرن و نوینی برای ساخت این آبنماها استفاده شده است. به طور مثال در این طرح، ال ‌ای دی، سیستم‌های صوتی، سنگ تزئینی و چراغ رنگی به کار گرفته شده است

برای خرید آبنما شیشه‌ای، چه نکاتی می‌بایست مد نظر قرار داده شود؟

آبنما‌های شیشه‌ای دارای خصوصیات و ویژگی‌های یکسان و مشابهی نیستند و انتخاب یک محصول مناسب می‌تواند زیبایی محیط مورد نظر شما را دو چندان کند. چنانچه این نکات را برای خرید مد نظر قرار دهید می‌توانید خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید. ابتدا لازم است که هدف خود را از خرید این محصول بدانید و همچنین بودجه خود را در نظر بگیرید. با دانستن این موارد می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری داشته و در نهایت محصول با کیفیت‌تری را خریداری نمایید. لازم است بیان کنیم آبنما شیشه‌ای با محیطی که قرار است در آن نصب شود متناسب باشد. نکته دیگری که باید هنگام خرید مد نظر قرار داده شود، ارتفاع محصول است.

آبنما‌های بلند در مقایسه با محصولات کوتاه‌تر صدای بیشتری را تولید می‌کنند، بنابراین اگر فضای مورد نظر شما کوچک باشد این سر و صدا به شدت شما را آزار خواهد داد. بهتر است هنگام خرید نور پردازی را در آن طرح از آبنمای شیشه‌ای که قصد خرید دارید بررسی نماید. زاویه نور نیز می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. اگر قرار است آبنما در مرکز یک محیط یا اتاق قرار داده شود، می‌بایست نوری مستقیم و از سوی بالا تابیده شود. هنگام خرید توجه داشته باشید که نوع آب با آبنمای انتخابی شما متناسب باشد. به طور مثال، آبنما‌های شیشه‌ای کوچک و حتی متوسط با استفاده از آب مقطر عملکرد بهتر و همچنین دوام بیشتری را از خود نشان خواهند داد.لازم است که قبل از خرید آبنما، حوضچه، برق و همچنین آبی که می‌بایست برای عملکرد درست این کالا مهیا شود را در نظر گرفته و سپس نسبت به خریداری اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: ایده های جذاب آبنمای خانگی

چه عواملی بر قیمت آبنما‌های شیشه‌ای تأثیر می‌گذارند؟

قیمت مشخصی برای آبنما‌های شیشه‌ای وجود ندارد و در این میان عوامل زیادی تعیین‌کننده قیمت این محصولات هستند که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم. مسلماً متریال به کار گرفته شده در محصول و همچنین طراحی آن نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت آن خواهد داشت. هر چه اندازه و ابعاد آبنما بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. شاید دوست داشته باشید که برای آبنمای خود نورپردازی کرده و یا حین استفاده از صدای موسیقی هم لذت ببرید، بنابراین باید انتظار قیمت بالاتری را داشته باشید.

قیمت آبنما شیشه ای  با توجه به مدل آن نیز متغیر خواهد بود. مسلماً قیمت آبنما‌های شیشه‌ای خانگی در مقایسه با آبنما‌های دیواری بیشتر خواهد بود.در انتها توصیه می‌کنیم که همواره کیفیت محصول را در نظر گرفته و صرفاً قیمت پایین را معیار خرید خود قرار ندهید.

 

سخن پایانی

آبنما شیشه ای یکی از محصولاتی است که به دلیل مزایایی همچون جدا نمودن چندین بخش در یک محیط خانگی و یا اداری و همچنین افزایش جذابیت و زیبایی محیط، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این محصول در مدل و طرح‌های مختلفی موجود است و خریداران با توجه به محیط مورد نظر و بودجه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند بهترین مدل را برگزیده و خریداری نمایند. با در نظر گرفتن نکات مهم خرید همچون در نظر گرفتن مساحت اتاق و ابعاد آبنما، استفاده از گزینه هایی همچون نورپردازی، پخش موسیقی و موارد دیگر مطمئناً می‌توانید خریدی بی‌نظیر و به یادماندنی را تجربه کرده و با نصب آبنما، زیبایی محیط اطرافتان را دوچندان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *