ایده هایی برای نصب آبنمای دیواری

فهرست مطالب

یک آبنما نه تنها توجه بازدیدکننده را به دکوراسیون جلب می کند بلکه موجب افزایش حس آرامش در محیط نیز می شود. اگر شما هم صدای پایین آمدن آب بر روی سنگ ها را بشنوید و همینطور صدای چکه چکه کردن آب بر روی سنگ ها را بشنوید یک حس آرامش خاصی در شما ایجاد می شود که برای محیط هایی همچون اتاق ماساژ بسیار ایده آل است که از همچین آبنمای دیواری استفاده کنند. آبنمای دیواری فراتر از یک حس آرامش را به شما تزریق می کند، استفاده از یک آبنما دیواری شیک و جذاب به شما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود کمک می کند. در ادامه سه مزیت نصب آبنمای دیواری در اتاق خواب را برای شما شرح می دهیم.

بهبود خوابی آرام و لذت بخش با آبنمای دیواری

اگر در محله ای پر سر و صدا و پر رفت و آمد زندگی کنید. صدای آب روان ممکن است به شما کمک کند تا از صداهای ناهنجار و برهم زننده آرامش در امان باشید و با گوش دادن به صدای دلنشین روان شدن آب از آبنمای دیواری بتوانید بر روی کار های خود تمرکز کنید. استفاده از آبنمای دیواری در فضای سرپوشیده، صدا های مزاحم مانند: پارس سگ ها، سر و صدای کودکان، صدای ساختمان سازی ها، صدای ترافیک و بوق ماشین ها را کاهش می دهد و محیطی آرام و دلنواز برای شما ایجاد می کند.

علاوه بر نکات بالا، یک آبنمای دیواری داخلی در اتاق خواب می تواند به بهبود خواب شما کمک کند، قطعا استراحت در محیطی با صدای آرام بخش آب، موثر تر است و موجب بهبود کیفیت خواب شما می شود. اگر قصد خوابیدن نداشته باشید نیز در محیطی آرام بخش در کنار آبنمای دیواری می توانید به مطالعه کتاب و یا گشت و گذار در فضای مجازی بپردازید.

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان به کمک آبنمای دیواری

جریان مداوم و یکنواخت آب در آبنمای دیواری علاوه بر ایجاد محیطی آرام بخش و جذاب، باعث انتشار یون های منفی می شود. یون های منفی به بهبود سلامت شما کمک می کند و باعث افزایش طول عمر می شود. یکی از فواید کشف نشده آبنمای دیواری آزاد سازی یون های منفی با تبخیر آب درون آبنمای دیواری است که موجب از بین رفتن آلودگی هوا و همچنین از بین رفتن آلرژی می شود که به بهبود سلامت بدن و تنفس ایمن و دلپذیر کمک می کند.

یکی از مهم ترین خواص یون های منفی ویژگی و ظرفیت آنها در پاکسازی هوا از مواد حساسیت زا مانند: کپک ها، گرده های ویروس و میکروب ها است. یون منفی یک یون اکسیژن است که یک الکترون اضافی به آن متصل است.

آبنماهای دیواری با محیط های داخلی سازگار هستند و در نهایت به اثر هنری مورد علاقه شما تبدیل خواهند شد. طراحان داخلی دوست دارند آنها را در طراحی های خود بگنجانند، به همین دلیل است که در سال های اخیر آبنما های دیواری محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.
مطمئناً سال‌های زیادی از آبنمای دیواری لذت خواهید برد، صرف نظر از اینکه آن را در کجای اتاق خواب خود قرار می‌دهید. صدای آب روان واقعا می تواند هم بدن و هم ذهن شما را آرام کند، همانطور که زیبایی آن به سرعت هر محیطی را درخشان می کند.

در ادامه محبوب ترین ایده های آبنمای دیواری را برای شما به نمایش می گذاریم.

ایده های آبنمای دیواری

آبنمای دیواری سنگی یک محیط نوستالژی و روستایی را برای شما فراهم می کند. این آبنمای دیواری از سنگ های طبیعی مانند تخته سنگ یا سنگ آهک ساخته شده است. رنگ های خاکی و  سطوح بافت سنگ ها یک نقطه کانونی بصری و دلپذیر را برای شما ایجاد می کند.

آبنمای دیواری سنگی

آبنمای دیواری شیشه ای با ترکیب یک شیشه مات یا نیمه مات به آب اجازه می دهد تا به خوبی جریان پیدا کند و ترکیب آب، نور و روشنایی یک چراغ رنگی محیط خیره کننده و مدرنی را برای شما ایجاد می کند.

آبنما دیواری پلکانی
آبنمای دیواری فلزی

آبنمای دیواری فلزی طراحی شده برای افرادی که زیبایی صنعتی را ترجیح می دهند یک انتخاب ایده آل است. این آبنمای دیواری از موادی چون فولاد ضد زنگ یا مس ساخته شده است که جلوه ای مدرن برای هر محیطی را به ارمغان می آورد.

آبنمای دیواری عمودی
آبنمای دیواری عمودی

نازل آبنمای دیواری عمودی مناسب برای فضاهایی کوچک مناسب است. این آبنما ها به فشرده ترین شکل ممکن و به گونه ای طراحی شده اند که عمودی باشند و علاوه بر فضای کم به شما این امکان را می دهد که از مزایای آبنمای دیواری مثل تسکین دهنده بودن آب بدون داشتن فضای بزرگ استفاده کنید.

استفاده از آبنما های دیواری در فضای باز بسیار جذاب است، پیاده کردن ایده آبنمای دیواری در یک محیط بزرگ و جذاب بسیار جلب توجه می کند. شما می توانید با کاشت گیاهان زنده در طراحی آبنمای دیواری خود ترکیب آبنما و سرسبزی گیاهان را به نمایش بگذارید.

آبنما دیواری داخل منزل

آبنمای دیواری برای داخل خانه گزینه ای جذاب و زیبا است که شما می‌توانید با یک طراحی زیبا آبنمای مناسب داخل خانه را برای خود نصب و راه اندازی کنید. استفاده از آبنما دیواری داخل منزل یک محیط جذاب با صدای دلنشین جاری شدن اب برای شما فراهم می کند. در ادامه گزینه های جذابی برای نصب آبنمای دیواری داخل منزل برای شما به نمایش می گذاریم.

نتیجه گیری

در نتیجه، آبنما های دیواری امکانات بی شماری را برای افزایش فضای شما با ظرافت و آرامش ارائه می دهند. خواه جذابیت کلاسیک مرمر، جذابیت روستایی سنگ، یا جذابیت معاصر شیشه را ترجیح می دهید، هر ایده آبنمای دیواری ویژگی منحصر به فرد و محیط آرامش بخش خود را به ارمغان می آورد. جریان ملایم آب، همراه با طرح های فریبنده، یک نقطه کانونی فوق العاده ای ایجاد می کند.

از طرح های شیک و مدرن گرفته تا خلاقیت های عجیب و غریب ، یک آبنما برای هر سلیقه و سبکی وجود دارد. این ویژگی‌های آبی نه تنها زیبایی و جذابیت بصری را اضافه می‌کنند، بلکه طیف وسیعی از مزایای از جمله آرامش، کاهش استرس و بهبود کیفیت هوا را نیز ارائه می‌کنند. آبنماهای دیواری چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل قرار گیرند، منبعی از آرامش و یک مکالمه برای مهمانان شما می شوند.

پس چرا فضای خود را با جذابیت افسونگر یک آبنمای دیواری بالا نمی برید؟ اجازه دهید صدای آرامش بخش آب جاری و ظرافت هنری این ویژگی ها شما را به دنیایی از آرامش و زیبایی برساند.

برای خرید تجهیزات آبنما و نازل آبنما به این صفحه از سیگماکمپانی مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x